5 kwietnia 2015

Dwa tygodnie... Kur*a, jak to?

No widzicie co się stało? Opuszczenie tego bloga woła o pomstę do nieba... Ale co poradzić? Zupełnie nie ciągnie mnie do Stardolla, ta gra mnie po prostu znudziła, ciągnięcie kasy przez Adminów też budzi niesmak. Po prostu szkoda mi kasy choćby na SS, a bez SS nie da się grać ,,w pełni", nie da się nawet zarobić lepszej sumki SD. To budzi same negatywne odczucia. Szkoda mi tego bloga, znaczył i nadal znaczy dla mnie sporo, włożyłam w niego sporo pracy i serca, a obecnie jest jedyną rzeczą jaka jeszcze ciągnie mnie do Stardolla, ale przecież to też musi kiedyś minąć, prawda? Nic nie trwa wiecznie. Blog chyli się ku upadkowi, trzeba nazwać rzeczy po imieniu. Jedyne czym mogę Was pocieszyć to to, że jestem w trakcie pracy nad nowym blogiem, trochę pamiętnikarsko-lajfstajflowym, jeśli jeszcze wtedy ktokolwiek będzie tu zaglądał na pewno podeślę link :) I to by były takie refleksje dla tych, którzy w ciągu ostatnich dwóch tygodni nie zapomnieli o istnieniu tego bloga i jeszcze czasem go odwiedzają.

8 komentarzy:

  1. Wchodziłam przez te dwa tygodnie codziennie, kilka razy z myślą, że pojawi się post. Na stardoll od jakiegoś czasu nie bywam. Tylko blogi mnie trzymają. :/
    Widać, że wkładasz dużo serca w ten blog. Wierzę też, że stardoll Ci się znudził. Sama jestem młoda, a czuję, że ta gra jest dla dzieci. Adminą zależy tylko na kasie, a my co mamy z tego? Uzależnienie. Nie wiem jak mogłam siedzieć przy komputerze 24 na h...Po kryjomu włanczać go, tylko dlatego, aby nie pomóc mamie.
    Teraz wiem, że i mój pobyt na stardoll dobiegł końca. Trudno. Nie będę wydawała swoich pieniędzy (ciężko zarobionych) na piksele.
    Cześć! :)
    Dawna szklanka9 (nick rządzi xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adminom*
    A i czekam na Twój nowy blog. Ja chyba też założę, ale myślę o czymś innym, a mianowicie kanale na YT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać nowego bloga!
    Pisałam Ci już, że stylka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest bardzo ładna, elegancka. Podoba mi się dobranie kopertówki do butów lub też odwrotnie. Cóż, nic nie może wiecznie trwać. Jeżeli postanowisz założyć nowy blog to bardzo chętnie będę go odwiedzać :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, jeszcze nie wszystko skończone. Może kiedyś wróci Ci ochota na stardoll i stylizacje i myślę, że nadal będziesz miała grono czytelników :)
    Myślę, że z jednolitą sukienką lepiej by się wszystko prezentowało, ale nie jest źle, buty i kopertówka super razem wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Może Ci wróci ochota.. Co do nowego bloga, jak go skończysz daj znać - będę wierną czytelniczką :D.
    Stylizacja ładna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu znowu takie pustki . . .

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka ;3 Łapcie dobrego HACKA do STARDOLL:

    http://freeonlinehacked.com/stardoll-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)