20 marca 2015

Burak mało wie, ale będzie piał, bo on bystry jest

Witam wszystkich bardzo serdecznie po kolejnym tygodniu zapierdzielania :) Powiem Wam, że był to dość przyjemny tydzień. Byłam dziś na występie o Żołnierzach Wyklętych, o 11:48 już byłam wolna i mogłam iść w swoją stronę. Korzystając z ładnej pogody postanowiłam, że się przejdę. Po drodze do domu poszłam na lody i pooglądać ubrania w okolicznych sklepach. Gdy wracałam spotkałam mojego tatę jadącego samochodem, troszkę mnie podwiózł :) Dziś jeszcze pewnie gdzieś wyjdę, na pewno muszę odwiedzić kościół i zaliczyć drogę krzyżową... Nie mam na to najmniejszej ochoty, ale bierzmowanie i takie tam... Jak dobrze, że to już ostatni rok tego wszystkiego.

4 komentarze:

  1. Podoba mi się, w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah u mnie cały tydzień sprawdzianów, kartkówek, a kolejny nie zapowiada się lepiej. Stylka bardzo ładna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, tylko krzywo spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wymieniłabym buty i dodała naszyjnik, poza tym jest ładnie :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)