14 marca 2015

Gorsze od śmierci jest tylko życie bez walki

Wydaje mi się, że odzyskuję wenę. Jak teraz patrzę na stylizację z ostatniego posta to wydaje mi się kompletną pomyłką, coś w tym jest, prawda? Ostatnio rzadko udaje mi się dodać coś, co się Wam w pełni spodoba, no ale próba nie strzelba, trzeba próbować i się doskonalić... Tylko po co? Żeby za miesiąc z stąd odejść? Powiem Wam szczerze, że ostatnio coraz częściej i dłużej myślę o opuszczeniu tej strony. Szkoda mi realnych pieniędzy wydawanych na tę grę, na pikselowe ciuchy, z których mam jedynie chwilę frajdy i nic poza tym. Jeszcze ostatnio odkryłam ten super-lumpeks, gdzie za 15 zł kupuję np. nowe spodnie z metką. No to po co wydawać na stardolla, jeśli za ten sam hajs mogę mieć realne, nowe ubrania? Przecież to bez sensu. Nie wspomnę już o oszczędzaniu na Londyn, co cały czas robię i muszę robić... Gdyby nie to, całkiem jawne, ciągnięcie hajsu od użytkowników może jeszcze bym trochę w to pograła, ale póki co Stardoll sam mnie do tego zniechęca. No bo jeśli ja gdy widzę spoilery Antidote jestem gotowa od razu wybiec z domu i wydać 30 zł tylko po to, żeby mieć pikselowe ubranka no to chyba jest coś ze mną nie tak. Bardzo nie tak. Prawdę mówiąc jedyne co mnie na tej stronie trzyma to Wy i ten blog. Nie wyobrażam sobie, żebym go zamknęła... Wpakowałam w niego dużo serca i traktuję go jak takie moje dziecko :3 Ale jeśli zdecyduję się odejść to co z nim zrobię? Mam pomysłopropozycję, aby przerobić go na takiego trochę livestylowego, na zasadzie piszę co u mnie, dodaję jakieś zdjęcia z mojego codziennego życia, trochę przemyśleń, jakieś haule, może DIY... Tylko czy ktoś by czytał te moje wypociny? Co o tym myślicie?
PS. W sprawie tego postu z ciuchami co miałam dodać, to mam mały problemik bo lumpeksowe skarby mama wzięła do prania i mogę je dodać dopiero jak odzyskam :D Mam zdjęcia rzeczy z Rzeszowa, ale chyba lepiej będzie jak zrobię większy post i dodam wszystko naraz, co nie? Poczekacie? :3

4 komentarze:

  1. Nie całkiem spodobała mi się ta stylizacja, nie podoba mi się góra, dół jest okej. Cóż, mam podobny problem co Ty. W zasadzie nie rozumiem dlaczego jeszcze gram w stardoll, trzymają mnie chyba tylko blogi, bo większość moich poznanych tu przyjaciółek odeszła dawno. Ciężka sprawa, tymbardziej, że ciężko byłoby mi zostawić stronę, na której gram kilka lat i tyle hajsu, i wysiłku w nią włożyłam. Życie... Nie mogę Ci w niczym doradzić, jedynie napisać, że jeżeli postanowisz zmienić tematykę bloga to na pewno tutaj zostanę.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostanę cokolwiek z tym zrobisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty musisz podjąć decyzję :) My nie mamy nic do gadania.
    A stylka mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. To Twoja decyzja. Stylizacja ok, ale top mi się nie podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)