11 marca 2015

Drzwi do nicości

Witajcie :) Wybaczcie, że ostatnio prawie mnie tu nie ma... Jak już pisałam, III klasa to nie przelewki, poza tym jakoś nie chce mi się ostatnio grać w Stardolla. Nie ma czasu, nie ma chęci, nie ma weny na stylizacje, trzeba troszkę poczekać aż wróci mi zapał :) W niedzielę odwiedziłam galerię w Rzeszowie i kupiłam sobie kilka ładnych ciuszków, dzisiaj (tak, znowu!) byłam w szmateksie i też troszkę wygrzebałam, więc w sobotę postaram się Wam skleić post z tymi rzeczami. Publikuję stylizację, która tak naprawdę średnio mi się podoba, ale czułam potrzebę aby dodać tego posta... A jak to, blog o stylizacjach bez stylizacji? Chyba nie chcielibyście tak?

7 komentarzy:

  1. W sumie nie jest zła, tylko na pewno pasek do zmiany. :) Pochwal się co kupiłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymieniłabym pasek i buty. Poza tym bardzo ładnie jest :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię. Każdy potrzebuje małego "urlopu". :)
    Stylizacja bardzo ładna. Nie mogę się do niczego przyczepić. :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ostatnio mały "zapierdziel". Stylizacja nie szczególnie mi się podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory moim zdaniem średnio współgrają i ten pasek kiepsko tu w ogóle leży :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonuje mnie ta stylizacja... kolory mimo tego, że jakby dobrane to ostatecznie jednak się zbyt różnią od siebie i m.in dzięki temu całość wydaje się niedopracowana. Pasek tutaj jest zbędny bo kolorystycnie nie pasuje i źle tu leży. Co do tego co napisałaś, to rozumiem to doskonale, sama obecnie tracę wenę i na stardolla jako tako wchodzę coraz rzadziej...
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)