4 marca 2015

Wiosna robi pa-pa

Witajcie kochani! Jak się miewacie? Ja świetnie, ostatnio nadeszły dla mnie chwile wytchnienia; w szkole zorganizowano rekolekcje, natomiast jutro i pojutrze piszemy próbne egzaminy gimnazjalne. W związku z tym, że miałam troszkę wolnego czasu postanowiłam pobuszować po okolicznych sklepach. Wczoraj odwiedziłam galerię, gdzie w bliżej nieokreślonym butiku kupiłam śliczną, cieniutką, czarniutką chusteczkę z cekinowymi czaszkami, natomiast dziś odwiedziłam lumpeks, gdzie wyłowiłam śliczny top z Atmosphere oraz sukienkę z Dorthy cośtam na ,,P". Obie rzeczy są typowo letnie, ale myślę, że warto było je kupić gdyż do lata nie tak daleko, a ładny ciuszek zawsze się przyda. Za obie rzeczy zapłaciłam niecałe 20 zł. Zdjęcia poniżej. Znowu u mnie spadł śnieg, no jak tak można, jak tak można... Wcześniej czekałam na śnieg, teraz czekam na zieloną trawkę. Czyżby życie przeciętnej Werośki polegało tylko na czekaniu? No nieee....
A Was co tak ubyło ostatnio? :c Aż smutno mi się zrobiło... W sobotę zamierzam coś wrzucić dla Gwiazdeczek, więc proponuję się pokazać :3


9 komentarzy:

  1. Ładną masz doll, o jakieś 70% lepsza niż wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, doll swietna. U mnie pada deszcz ;/
    Stylizacja megaa mi sie podoba. C;
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są kiepsko wykonane i wolałbym tu rurki, ale reszta fajnie wygląda :)
    U mnie też padał śnieg i grad, ale hej, w końcu dzień jest znacznie dłuższy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to nie lubie tej koszuli i spodnie też są słabe, ale reszta ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne te bluzeczki! :D
    Stylizacja podoba mi się, ale spodnie są dla mnie koszmarne i strasznie psują figurę doll. Postawiłabym na zwykłe, klasyczne czarne rorki.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagaaam.... tylko nie ciucholand xd co do stylizacji, to fajna, rockowa, nie mam zastrzeżeń ;)
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są okropne :c Reszta fajna. Co do rzeczy kupionych w lumpeksie, to całkiem niezłe.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie padał i śnieg i deszcz i grad, a potem świeciło słońce, co za anomalie pogodowe! Grr..
    Stylka całkiem fajna, ale te spodnie nie pasują. Fajna chustka :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)