12 lutego 2015

Radosna nowina

Cześć Skarby! Jak się macie? :) Ja doskonale, ponieważ byłam dziś na basenie! Mimo, że kiedyś chodziłam na basen nawet dwa razy w tygodniu ostatnio jakoś przestałam. Ostatnio postanowiłam wrócić do tego i wczoraj odwiedziłam sklep sportowy aby zaopatrzyć się w nowy strój (stary był już na mnie za mały, a do tego nieco przyciuchrany). Świetnie się dziś na tym basenie bawiłam :)
Czas na radosną nowinę, bodajże zablokowałam pisanie z Anonima. Nasz gość zaczął robić się dość męczący i irytujący swoim dogadywaniem, obrażaniem i wyciąganiem faktów z mojego życia, których może nie do końca chciałam wyciągać. Nie, że mam się czego wstydzić, ale to chyba oczywiste, że nie o wszystkim piszę na blogu? :) W związku z tym podjęłam decyzję o ZABLOKOWANIU anonimowych komentarzy. To nie tak, że boję się krytyki. Hejterów też się nie boję.  Po prostu nie pozwolę, żeby na tym blogu popsuła się atmosfera, która przynajmniej moim zdaniem jest dobra. Na pewno nie ze względu na jakiegoś anonimowego nikogo. Dziękuję za każde słowo obrony i wgl :D Nie wiem po co aż takie długie tłumaczenie, każdy chyba wie o co chodzi.

8 komentarzy:

  1. I dobrze, że komentarze z anonima są zablokowane :) To się zaczęło robić śmieszne.
    Stylizacja całkiem okej. :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra decyzja :)
    Stylizacja świetna!

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie torebki ze spódnicą, szkoda, że nie poszłaś w stronę tych złotych elementów na torebce, byłoby bardziej wyraziście, bo z tymi kremowymi dodatkami jest nieco mdło :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór, ten anonim był denerwujący. Stylizacja ok. Średnio podoba mi się ta bluzka, mogłaś dać jakiś inny kolorek, bo znowu jest mdło.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł, popieram :D
    Stylizacja ładna, zrezygnowałabym z bransoletki, i dodałabym jakiś złoty paseczek :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie tych kolorów, mdło trochę . :/
    Ano i najwyższa pora! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja!!!
    Świetne kolory, aczkolwiek dodałabym jakiś pasek! Zazdroszczę maxi *.*
    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)