13 lutego 2015

Antidote


8 komentarzy:

  1. Marynarka gryzie sie ze spodnica, reszta ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie, chociaż szkoda, że marynarka jest tak wąsko zrobiona i dziwnie zakrywa spódnicę (if u know what I mean xd), a poza tym brak zastrzeżeń :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie połączenie wzorków. :) Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pasuje mi marynarka do tej spódnicy, drażni mnie to.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też średnio spodobało się połączenie tej spódniczki z marynarką.
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę komentarz drugi raz bo za pierwszym coś się zacięło i usunęło xD mam tę samą spódnicę. Co do stylki to dobrze jest, ale trochę zbyt wzorzyście jednak i w realu takie połączenie by niezbyt wypaliło. Jeśli chodzi o samą kolekcję Antidote (bo rozumiem, że do niej nawiązuje tytuł posta) to kupiłam parę "gadżetów" (spódnicę taką samą jak u Cb, leginsy w czerwone kwiatki, torebkę z sercem i bordową koszulę z przebitym sercem) aczkolwiek nie jestem pod jakimś wielkim wrażeniem i rzeczy jest trochę mało (po 400 egzemplarzy danego przedmiotu). Kolekcja nie powala, a zakupy zrobiłam raczej "czysto symbolicznie" bo może coś kiedyś się przyda.
    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie szczególnie mi się podoba połączenie spódnicy i marynarki.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)