14 lutego 2015

Zebra w panterę


6 komentarzy:

  1. Ładna, kolorystycznie wszystko się zgadza choć torbę dałabym do innej ręki.
    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pasuje mi ta torba i ogółem to spódniczkę wymieniłabym na zwykłe spodnie. Reszta ok :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, ale torebka nie pasuje
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka dziwnie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś brakuje mi spójności, do żakietu lepsza byłaby ołówkowa spódnica lub spodnie i zamiast kremowych dodatków postawiłbym jednak na białe lub czarne. To tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żakiet dziwnie nachodzi na spódnicę, torebka też jakoś "nie na swoim miejscu" Nie podoba mi się.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)