11 lutego 2015

Miętowo


13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty jakieś takie ogromne. Z goth lolitą mi się kojarzy. :D Nie w moim stylu, ale jest okej. :) Pamiętam jak w plazie był ten komplet (na początku mojej stardollowej przygody) i o nim marzyłam. [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś specjalnie mnie nie urzekła, nie lubię tego kompletu.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowo do porzygu, wgl wyglądasz jak świrnięta pielęgniarka i co to za ohydne buciory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgniarka? Chyba sobie żartujesz, jeszcze nigdy nie spotkałam tak ubranej pielęgniarki XD

      Usuń
    2. Tak, pielęgniarka! Może dlatego nie spotkałaś bo masz za dużo w dupie? :)
      Buty blee i wasze ryje są okropne...
      Nie wiem czemu jesteście na stardoll...wgl żal
      I dziwie się dlaczego miałaś taki wysoki poziom w walce stylistów na CS. To nie były twoje stylizacje. Ukradziono je!

      Usuń
    3. Słucham....? Ukradziono? Anonim, co Ty pleciesz? XD

      Usuń
    4. Pokaż swój 'ryj' anonimie to również się pośmiejemy. Nawet nie widziałeś, a już oceniasz. A co do WS na ciekawszym, to wypraszam sobie, nic nie skopiowałam.

      Usuń
  5. Z tego zestawu podoba mi się tylko bluzka, więc całość nie bardzo mi podchodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!!! Cudną gothic lolitę widzę! Na ogół nie byłam fanką tego zestawu ale w połączeniu z tą bluzką od Dolce&Gabanna i butami wygląda to rewelacyjnie.
    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co o niej sądzić. Z jednej strony jest ładna, a z drugiej brzydka. Komplet to troszkę pójście na łatwiznę. Jakoś wszystko dziwnie wygląda.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)