15 lutego 2015

Pastelowe kwiatki, tralalala.


10 komentarzy:

  1. Śliczna! Dziewczęca, elegancka - no, no, no...

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszkadzają mi fioletowe i czarne paznokcie, trochę faux pas do tej delikatnej reszty i nie podchodzą mi te babcine portki, bo narzutka z dodatkami wygląda spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw!
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tych spodni, mają kiepskie cieniowanie. Buty pasują kolorem .. i tyle. Zmień je na inne :)))
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  5. No jest bardzo ładnie, tylko to, co mi przeszkadza to buciki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja,ale zmieniłabym spodnie na inne lub ubrała spódniczkę.
    Obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za paskudne spodnie?! XD Stylka nie za bardzo mi się podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)