15 lutego 2015

Kończą się ferie. Jak żyć?


6 komentarzy:

  1. Moje się dopiero zaczynają :*
    Stylizacja śliczna, żal mi się, że nie kupiłam tej spódniczki. :c
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co czujesz, też nie chcę iść do szkoły w poniedziałek. Byle do Wielkanocy, a potem do wakacji ;)
    Stylizacja ciekawa, podoba mi się :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Postawiłbym na zwykłą, czarną kopertówkę, bo ćwieki na spódnicy i żakiecie wystarczą, ale poza tym supi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka sobie, wywaliłabym spódnice i pokombinowałabym z inną torebką.
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też idę do szkoły w poniedziałek :C Kolorystycznie stylizacja jest ok, ale "jakościowo" nie podoba mi się. Zmień torebkę, żeby nie szła na pierwszy plan tak jak tu. Do reszty się nie przyczepię :d
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozpaczam z Tobą :'( Faktycznie kopertówka pasuje do marynarki, ale dałabym ją za nogą, albo dała jakąś zwykłą czarną.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)