18 lutego 2015

A ferie zostały jedynie wspomnieniem...

Tak jak w tytule.

12 komentarzy:

  1. Mi się dopiero ferie zaczęły,ale w ich pierwszy dzień zachorowałam. :/ Wera,teraz to byle do ferii! :)
    Stylizacja świetna, a torebka jest tu świetnym akcentem. Powoli przekonuje się do twojej fryzury. ;)
    koralina5645

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja!
    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej fryzurce (: Bardzo ładna stylizacja. A teraz jak zwykle moje "ale"... Dałaś torebkę w takim kolorze (pasuje tu), lecz buty mają fioletowe podeszwy. Zmieniłabym buty, bo torebka pasuje do ust. Jaka ja jestem czepialska :DD
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są podeszwy tylko moje paznokcie, których nigdy nie zmieniam.

      Usuń
    2. Nie, nie, nie! :D Znaczy paznokcie też, podeszwy od butów są ciemno-fioletowe! Chyba, że oczy mnie oszukują ;o;

      Usuń
    3. Albo mnie bo ja jakoś tu fioletowego nie widzę o.O Może jestem daltonistką? :D

      Usuń
    4. Ta platforma jest taka metaliczna, w odcieniu ciemnego brązu moim zdaniem, może tak lekko wpadający w taki bardzo ciemny lawendowy, ale to już może zbyt dużo powiedziane. Nie umiem określić tego koloru, ale ten płaszcz z Givenchy w ciapki jest chyba dokładnie w takim samym kolorze xd

      Usuń
  4. No za te fioletowe pazury i źle założone buty idzie zabić, bo pod względem estetyki jestem bezwzględny, ale jeśli już mam przymknąć na to oko to bardzo przyjemny zestaw :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka trochę źle leży, ale to szczegół. Stylizacja jest świetna :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super, tylko te rażące detale jak paznokcie i krzywo nałożone buty...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)