21 lutego 2015

Rozwiana z wiatrem


7 komentarzy:

  1. Całkiem okej, ale te nogi xdd
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Nogi tutaj wyglądają okropnie, są za daleko od siebie. Stylizacja również jakoś specjalnie mi się nie spodobała, nie potrafię wytłumaczyć czemu XD

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro szala :D. Hmm stylizacja ok, ale bez torebki lepiej i te nogi.. (ale ja też nie umiem prostować ;P)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nogi tragedia, i ta kanciata twarz (co Ty tam zmajstrowałaś ;p?), poza tym ten skrawek szale nierealistycznie wiszący w powietrzu... W Twoich stylizacjach zazwyczaj leży estetyka, bo kolory są spoko, a szal wygląda spoko z płaszczem, no ale detale...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba ;)
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Razi mnie ten szal i nogi... Są od siebie za daleko. Stylizacja średnia. Nie pasują mi buty i torebka. :/ Płaszcz jest cudowny! <3 Daj mi go. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi kaczuszko! Jak coś to mogę Ci te nogi prostować jak chcesz. XD
    A stylka ok, ale bez rewelacji. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)