27 lutego 2015

Ojojoj, aż 6 dni mnie tu nie było

Witajcie Kochani! :) Jak się miewacie? U mnie stabilnie, chociaż ciężko. Sami wiecie jak to jest, w końcu drugie półrocze trzeciej klasy, egzaminy nadchodzą dużymi krokami. Obecnie codziennie mam po 2-3 sprawdziany bądź kartkówki, już nie wspomnę o większych formach wypowiedzi na polski. Codziennie siedzę w szkole po 7-9 godzin, a później mam korepetycje i naukę na następny dzień! Można zwariować, co nie? No i ja właśnie zwariowałam, a raczej mój organizm odmówił posłuszeństwa... 
Ale dziś już jest lepiej niż wczoraj. Mam dla Was stylizację, której początkowo nie miałam tu wstawiać. Mam co do niej bardzo mieszane uczucia... Wydaje się strasznie ciężka, ale wstawię ją. Sami oceńcie.

11 komentarzy:

  1. Ojeju, Wero nie jest już murzynką. :c
    Stylizacja podoba mi się, ale tamta karnacja była lepsza. :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam, że moja doll potrzebuje zmiany. Niedługo może znowu stanie się murzynką, haha.

      Usuń
  2. łaaał, jaka zmiana, chyba przyzwyczaiłam się do twojej ciemnoskórej doll :D stylizacja mi się podoba i jak dla mnie nie sprawia wrażenia "ciężkiej', jest idealnie :) u mnie ze szkoła podobnie, nawał sprawdzianów i kartkówek a to głównie z racji tego, że za 2 tygodnie mam 2 tygodniową przerwę od szkoły, potem znowu świąteczna, dlatego nauczyciele chcą wyrobić się do tego czasu z ocenami, i tak to wygląda... a poza tym, to... nie mam się czym w sumie chwalić, ale na mojej głowie został do poprawienie jeden przedmiot z tamtego półrocza i lekko mówiąc mam przekichane ;// 14 tematów do opanowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka zmiana! Oczywiście bardzo mi się podoba, chociaż początkowo myślałam, że przyjęłaś jakąś nową redaktorkę. Stylizacja ładna, elegancka. Podoba mi się :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana na + :). Stylizacja bardzo ładna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to jedna z Twoich lepszych stylek i zmiana twarzy też fajna, ale gdzieś Ci się brwi zapodziały :p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna :D
    jakim cudem masz po 2-3 spr. dziennie jak można mieć tylko 1 ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadają sprawdziany jako kartkówki, poza tym muszę nadrabiać zaległe bo nie było mnie przed feriami.

      Usuń
  7. Zaburzyłaś dollce proporcje. :( Ale stylka sama w sobie mi się podoba. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja wydaje się ciężka przez to futro, po jego zdjęciu stylizacja powinna wyglądać lżej. Doll'ka ma bardzo ładną twarz ;)
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)