21 lutego 2015

Kocham koronkę


10 komentarzy:

  1. Nie zmieniłaś niczego w twarzy. Stylizacja nawet fajna, ale coś mi w niej nie pasuje. RiriTheQueen

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ciemno przez karnację xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się spodobała, trochę za ciemna.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, zmieniłabym karnację i buty.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo elementów razi mnie w oczy xd Fioletowe paznokcie, źle założone buty, zupełnie nieelegancki naszyjnik i kolczyk i te włosy zupełnie nieodpowiednie do tak wyjściowej kreacji. Ale są też plusy, kiecka i torebka wyglądają naprawdę fajnie razem ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletowe paznokcie i fryzura do zmiany. Reszta bardzo fajna.
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ciemno. :d Razi mnie to coś białego co wystaje z sukienki. :/ Buty bym zmieniła. Stylizacja mi się nie podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś dala fioletowe usta pod kolor paznokci byłoby idealnie (wiem, że masz taką szminke XDDD).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)