28 lutego 2015

The Love Club


7 komentarzy:

  1. Hmm stylizacja szczególnie mi się nie podoba. Pierwsze co bym wymieniła tu buty na jakieś klasyczne czarne szpilki. Torebka też szczególnie nie pasuje.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co myśleć. Torebka, buty i spodnie mi się nie podobają. ://
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra ładna, ale buty i torebka do wymiany.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem mnie nie przekonała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mi się wszystko zlewa, ale tak to fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... niby wszystko kolorystycznie do siebie pasuje, ale jednak stylizacja nie przekonuje. Pozbyłabym się torebki, bo na górze jest po prostu za dużo. Pokombinowałabym też z dołem trochę.
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są brzydkie, reszta cudna.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz budzi uśmiech na mojej twarzy! Pamiętaj, o podpisywaniu się stardollowym nickiem :)